-
Pomoc
1. Chce coś kupić i szukam informacji
“W cely zapewnienia najlepszej ceny i jakosci szykamy dostawcow na calym swiecie, dlatego moze byc dluszczy czas wysylki” - o tym poinformujemy cie w mailu.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayU lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio do 2ch dni. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika.
“W cely zapewnienia najlepszej ceny i jakosci szykamy dostawcow na calym swiecie, dlatego moze byc dluszczy czas wysylki” - o tym poinformujemy cie w mailu.
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Produkty pochodzą od producentów, których znaki towarowe umieszczone są na opakowaniach produktów.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-3 dni.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane akutalizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.