• Reklamacje i zwroty

ZASADY ZWROTÓW DO SKLEPU lepszeprodukty.pl 
Jestesz nie zadowolony z otrzymanego produktu?
Masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni!
UWAGA! WAŻNE!!

Wymagamy, aby przesłany do nas produkt był sprawdzony przez klijenta pod kątem występowania śladów użytkowania. 

Prosimy o dokładne sprawdzenie produktu pod kątem:

✔️kompletności zestawu i opakowania, z którym został dostarczony produkt (pudełko, kabel ładujący, instrukcja itd).

               Zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w przypadku spełnienia warunków:

✔️dostarczenia produktu w stanie idealnym, bez widocznych śladów użytkowania,
✔️dołączenia kompletnego zestawu/opakowania produktu bez uszkodzeń (pudełko).


Jeżeli towar nie nosi śladów użytkowania, posiada wszystkie elementy zestawu oraz oryginalne opakowanie, taki towar należy do nas zwrócić wysyłając go na adres -
 
lepszeprodukty.pl MARIIA TURKO,
lepszeprodukty.pl 
email - kontakt@lepszeprodukty.pl
tel 578687201
kod pocztowy 44-100
Gliwice
Zygmunta Starego 23/24



Reklamacje

Czas na reklamację: 2 lata

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@lepszeprodukty.pl lub telefoniczny: +48 578 687 201, w celu ustalenia odpowiedniego adresu do wysylki – różne produkty mogą wymagać odesłania do różnych serwisów.

Uwaga: rękojmia jest wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Stały adres do reklamacji:

lepszeprodukty.pl MARIIA TURKO
ul. Zygmunta Starego 23/24
44-100 Gliwice